Door Petra van Lint op 13 november 2017

PvdA Waterland naar Katwoude

PvdA Waterland ging vandaag naar Katwoude. Hoe bevalt het de mensen in de nieuw gebouwde wijk? Hoe is het leven daar? Wat vinden ze van de politiek? Weten ze dat er in maart 2018 gemeenteraadsverkiezingen zijn? Zijn er nog dingen die ze ons willen meegeven?

Het was verrassend leuk. Veel mensen waren thuis en in voor een praatje. We kregen verzoekjes en tips mee over de veiligheid, het stukje weg tussen Katwoude en Monnickendam, het gevaarlijke kruispunt, de speeltoestellen in de nieuwe wijk….. We zagen dat de mensen erg mooi woonden en er erg tevreden mee waren. Daarnaast was er al werk aan de winkel voor ons. Wij zijn erg voor het verbinden van mensen uit alle kleuren en lagen. Er bleek nog wel  behoefte te zijn aan meer verbinding tussen de bewoners van de huur- en van de koopwoningen. Gelukkig liet ons rondje daarna zien dat de meeste mensen graag harmonieus samenleven. Dus dat was allemaal erg positief. Een succesvolle middag door de goede gesprekken met de bewoners van Katwoude.

Een goed begin van onze gesprekken met de Waterlandse bevolking.

Wilt u reageren? Mail ons dan graag via [email protected]

Beate, Fred en Petra

Beate Jansen van Raay  fractievoorzitter en raadslid PvdA Waterland

Fred Omvlee  beoogd voorzitter PvdA Waterland