Door Petra van Lint op 5 februari 2014

3 korte films over zorg in Waterland

De PvdA Waterland heeft afgelopen  jaren al veel werk gedaan voor de veranderingen in de zorg. Toen bleek dat het rijk allerlei zorgtaken naar de gemeenten wilde overhevelen, is wethouder Bert Schalkwijk direct begonnen met het voorbereiden van deze decentralisaties. Daarnaast startte de PvdA Waterland enkele jaren geleden het project: ‘Linkse Hobby’s zijn nodig’. We trokken de kernen in om deskundigen te vragen naar hun meningen. Niet alleen hielden we veel gesprekken, interviews en bijeenkomsten, ook maakten we een aantal films. Hier kan je de drie nieuwste zorgfilms bekijken:

duoraadslid PvdA Waterland, Petra van Lint

FILM: Aandacht voor kwetsbare mensen

titel thumbnail kwetsbare mensen

Film: Aandacht voor mantelzorg

titel thumbnail mantelzorg

Film: Aandacht voor nieuwe zorginitiatieven

titel thumbnail nieuwe zorg

Petra van Lint

Flyer PvdA Petra 2022   Lijsttrekker Petra van Lint  (53)  Ik woon met man en zoon in Ilpendam en zit al 14 jaar in de raad als (duo)raadslid. Ik ben filmmaker, onderzoeksjournalist, daarnaast een fanatiek voetballer. Nu lijsttrekker van een geweldig team: samen in actie! Belangrijkste doel De politieke cultuur veranderen * Jonge mensen moeten

Meer over Petra van Lint