ZOEK JIJ EEN WONING?

Door Jelmer Stolk op 28 december 2021

op foto: Jelmer Stolk voor de 8 nieuwe jongerenwoningen in Ilpendam

Ben jij tussen de 18 en 35 jaar oud en ben je op zoek naar een woning in onze gemeente Waterland? Dan zijn wij op zoek naar jou!

De PvdA Waterland is namelijk benieuwd naar de moeilijkheden jullie/ jongeren ervaren bij het zoeken van een woning in onze gemeente en met deze enquête willen we daar meer over te weten komen. Ook willen we weten wat jullie van onze ideeën vinden om voor jongeren tijdelijke kleine huizen te bouwen, zodat je tenminste op jezelf kan gaan wonen.

De resultaten van deze enquête zullen we aanbieden aan de wethouder die gaat over wonen. En ook zal de PvdA-fractie de resultaten zelf gebruiken om actief te blijven zoeken naar oplossingen voor de woningcrisis.

Het invullen van de enquête duurt vijf minuten en de gegevens worden vanzelfsprekend anoniem verwerkt.
Ga naar: https://enquete.pingwings.nl/index.php/281732…

PvdA Waterland

Ps. Val je nu zelf niet in deze leeftijdscategorie maar wil je wel bijdragen, deel dan dit bericht zodat het toch bij jongeren terecht komt.

Jelmer Stolk

4-Flyer-PvdA-2022-jelmer Jelmer Stolk (25) Ik ken heel Monnickendam, maar woon nu in een jongerenwoning in Ilpendam. Ik studeer rechtsgeleerdheid. Ik ben een verbinder en zet me 100% in dat mensen zich zo min mogelijk eenzaam voelen.   Belangrijkste doelen * Meer kleinere woningen bouwen zodat jongeren door kunnen groeien en ouderen kunnen doorstromen * Gemeentelijke

Meer over Jelmer Stolk