Symen & Loïs zoeken dringend nieuwe leden in Zuiderwoude

Door Symen Steege op 17 maart 2024

Juist buiten de verkiezingen de straten op.

PvdA-er Symen ging samen met GroenLinksers Loïs, Vincent en Johan dringend opzoek naar nieuwe leden in Zuiderwoude. Symen kijkt ontzettend goed terug op deze dag. ‘Veel inwoners wilden graag met ons het gesprek aangaan en hadden heel veel sympathie voor onze actie. Ook al wilden niet iedereen lid worden, kon bijna hele dorp het erg waarderen dat GroenLinks en PvdA Waterland Zuiderwoude bezoeken om met inwoners te spreken.’ Aldus Symen.

Het hoofddoel van onze actie is natuurlijk het werven van nieuwe leden, want dit is dringend nodig. Echter vinden wij het ook belangrijk niet alleen tijdens verkiezingen naar inwoners te luisteren. Juist buiten de verkiezingen moet je als politieke beweging je gezicht laten zien en vertellen waar je voor staat, uitleggen wat je hebt bereikt, maar vooral een luisterend oor bieden aan de Waterlandse samenleving.

Een brutale, maar effectieve actie.

Ook GL-bestuurslid Johan Horjus doet altijd fanatiek mee met de ledenactie van Symen en Loïs. Johan: ‘De actie was weer leuk en nuttig. Het is gewoon leuk met mensen te spreken, de Symen en Loïs actie is lekker brutaal en levert goede gesprekken op!’

Blijf op de hoogte

Onze actie is nog lang niet klaar. 30 maart bezoeken wij Ilpendam. Daarna gaan wij nog langs Broek In Waterland, Monnickendam, Uitdam, Katwoude, Marken en Watergang. Wil je op de hoogte blijven van onze actie? Houd onze socials dan goed in de gaten!

Symen Steege

Symen Steege (18 jaar) Ik ben Symen Steege en ben sinds 2021 actief voor de Partij van de Arbeid in Waterland. Dit jaar maak ik mijn laatste jaar op de middelbare school af op de Vinse School. Ik koos voor de PvdA, omdat de partij de essentiële sociaaldemocratische keuzes maakt, ook in Waterland. We kiezen

Meer over Symen Steege