Door Beate Janssen van Raaij op 11 oktober 2014

Diederick Janssens nieuw duoraadslid

diederick geinstall

PvdA op volle sterkte!

Op 4 september werd ons nieuwe duo-raadslid, Diederick Janssens geïnstalleerd. Elke fractie heeft recht op 3 duo-raadsleden, en met de komst van Diederick is onze lokale fractie dan ook op volle sterkte. Fractie-voorzitter Ik ben/ wij zijn erg blij met de komst van Diederick. Hij had al een grote bijdrage geleverd aan ons verkiezingsprogramma, waar hij veel heeft bijgedragen aan de ontwikkeling van onze visie op belangrijke speerpunten groen (moet blijven!) en toerisme (moet meer worden!) . Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hij de Gemeente Waterland op dit vlak veel te bieden heeft. Diederick studeerde bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam, werkte voor verschillende reisorganisaties (nu bij Neckermann), en heeft lesgegeven aan de Hoge School Holland in -jawel- toerisme. Ook niet onbelangrijk: Diederick is echtgenoot van Laura, vader van 3 zoons, en heeft een hond.

Beate Janssens van Raay

fractievoorzitter PvdA Waterland