Dag van de Arbeid: ‘Tijd om onze trouwe leden in het zonnetje te zetten.’

Door Fred Omvlee op 2 mei 2024

1 mei

Vandaag, 1 mei, is het Dag van de Arbeid: als afdeling PvdA Waterland mochten we vier leden feliciteren en bedanken die 50(!) jaar lid zijn! Wij hadden een ontzettende gezellige middag met onze trouwe leden.

De leden van de PvdA zijn ook  erg enthousiast over onze 1 mei viering. PvdA-er Ton van Nieuwkerk: “Wat een mooi gebaar van Fred, Symen en Henk om deze oudgedienden zo in het zonnetje te zetten. De kracht en de warmte van de traditie hebben we ook in de toekomst hard nodig.”

Ledengroei dankzij onze ledenactie

Goed nieuws: onze afdeling is in 2024 met meer dan 10% gegroeid. Deze groei hebben wij als afdeling keihard nodig om PvdA Waterland te versterken en klaar te stomen voor de toekomst. Op de linkse samenwerking!

Fred: ‘Mooie gesprekken over het verleden, maar ook over de toekomst’

Afdelingsvoorzitter Fred heeft genoten van deze dag. Hij heeft samen met Symen en Henk veel mooie gesprekken gevoerd over vroeger, maar ook over de toekomst van linkse samenwerking. Bekijk hier onze video over deze mooie dag.

Fred Omvlee

6-Flyer-PvdA-2022-fred Fred Omvlee  (56) voorzitter PvdA Waterland Ik ben als dominee hoofd van de geestelijke verzorging van de Koninklijke Marine. Welzijn van mensen gaat mij aan het hart: het draait niet alleen geld en inkomen, maar ook om aandacht voor elkaar, tijd voor sociale contacten, verenigingen, sporten, zingen en geloven. Belangrijkste doel * Met dit

Meer over Fred Omvlee