23 april 2013

1 mei viering in Weeshuis

Beste lezers,

Wij willen u allen uitnodigen voor de feestelijke 1 mei bijeenkomst van de Partij van de Arbeid met als thema “Zorgfeest” !

Er komen grote bezuinigingen op ons af in de gezondheidszorg en de gemeente krijgt een belangrijke rol bij het organiseren van de zorg. Is dit een ramp of een uitdaging? De PvdA afdeling Waterland denkt dat wanneer de juiste keuzes worden gemaakt met minder geld goede en wellicht zelfs betere zorg kan worden geleverd.

Tijdens deze 1 mei viering komen zorgverleners uit onze gemeente aan het woord die zelf in de directe uitvoering van de (gezondheids)zorg werkzaam zijn. Mensen die weten waar ze het over hebben, die weten wat er speelt en waar de kansen  maar ook de bedreigingen liggen. En die op ondernemende en creatieve wijze oplossingen bedenken. Tijdens de avond presenteren enkele nieuwe zorginitiatieven zich. Wij hopen dat u later zult aansluiten in de forumdiscussie, mocht u ook een goed idee of initiatief hebben.

De avond wordt afgesloten met een forumdiscussie. In het forum nemen naast bovengenoemde personen ook zitting:
In het forum zitten in ieder geval alle sprekers en wethouder Bert Schalkwijk en bestuurslid en oud huisarts Jan Koopman
Beate Janssen van Raay zal de avond op haar hartelijke wijze presenteren.

Wij hopen je te ontmoeten op 1 mei en zien uit naar een inspirerende discussie over de toekomst van de zorg in de gemeente Waterland.
Met vriendelijke groet, Bestuur en Fractie PvdA afdeling Waterland

PvdA ZORGFEEST 1 mei 2013 def 72