Politiek Café met Klara Boonstra 9 oktober

1 oktober 2018

Politiek Café met Klara Boonstra, directeur Wiardi Beckmanstichting,

Op naar een rechtvaardige samenleving!

Weeshuis, dinsdag 9 oktober 2018, 20.00 uur

De PvdA Waterland is goed bezig: bij de gemeenteraadsverkiezingen dit voorjaar hebben we een zetel gewonnen zodat naast Beate Janssen van Raay ook Henk van Berkum volwaardig gemeenteraadslid is. We hebben een wethouder kunnen leveren voor de coalitie: Ton van Nieuwkerk voor Zorg en Welzijn. Daarnaast hebben we als duo-raadsleden Petra van Lint, Alexander Kaars en sinds kort de 21 jarige Jelmer Stolk.

Met dit enthousiaste team willen we ook verdieping zoeken. Wat kunnen we verbeteren aan de samenleving? Daarom houden we geregeld een Politiek Café. Op dinsdag 9 oktober vindt dat plaats in het Weeshuis, Weezenland 16, 1141 BN Monnickendam.

Spreker die avond is Klara Boonstra, hoogleraar Internationaal Arbeidsrecht aan de VU en directeur van de Wiardi Beckmanstichting, het wetenschappelijk bureau van de PvdA.

Zij maakt zich sterk, in de traditie van de PvdA, voor eerlijk betaald werk, ook voor flexwerkers.

We zullen deze avond haar ideeën horen over dit onderwerp en over de actuele politiek en de PvdA.

Er is ruime gelegenheid voor vraag en antwoord en discussie. Er wordt u koffie en thee aangeboden en een drankje na afloop.

Laat je inspireren door het nieuwe elan in de PvdA Waterland en discussieer mee!

Voor meer info: voorzitter PvdA Waterland Fred Omvlee, [email protected], tel 0653441895

Zie ook op Facebook PvdA Waterland en www.waterland.pvda.nl

Waar ben je naar op zoek?